Team ME

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Team ME - 3 juni 2009 21:09

Det är väll på tiden att jag skriver och berättar vad som hände igår. Allt började med att jag skulle få låna fancy av Annika när Lisa inte har varit riktigt kurrant på senaste. Jätte snällt, verkligen! Allt började bra vi böjde och flyttade lite olika delar åt olika håll men när vi skulle sätta ihop det och både hålla upp inner bog samtidigt som han flyttade in bakdel blev det till slut för mycket. Inte bara för mycket som i jag vill inte, utan han började resa sig på bakbenen och fjanta sig, och det går ju inte an! Allt hade nog slutat mycket lyckligare om det inte varit för att han samtidigt som han reste sig på bakbenen råkade vingla ut i diket, och då ville det sig inte bättre än att jag hamnade på baken. Så nu blir det till att baka tårta, tur att våran fikapakt är över.


Imorgon har jag min sista tenta sedan blir det sommarlov, JIPPI! Det bästa med att plugga måste ju vara att man får ha lov. Sedan blir det mycket hundar och spårning till helgen, först viltspår i Trehörningsjö på lördag och lägre spår i Umeå på söndag, det blir mycket spännade att se hur det går.


//Anneli

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards