Team ME

Alla inlägg under mars 2011

Av Team ME - 15 mars 2011 13:25

    

finare häst får man leta efter

Av Team ME - 5 mars 2011 20:00

Det här är försäljningsvideon jag fick Av Petra när jag skulle köpa Fancy, så på filmen är fancy ca 1år =)


Han är så himla söt när han springer runt!



 

Av Team ME - 4 mars 2011 20:36

En till film på fancy!




 

Av Team ME - 2 mars 2011 23:04

Alltså omjag hade haft ett sto så hade jag betäckt henne med finafina Buckwheat





Han gör allt för alla, Jocke lånade ut Bucke till en av sina elever, det slutade med en score på 70,5! =)

Av Team ME - 2 mars 2011 21:44

Idag hade jag hoppats på sol, men icke det.


Jag och Jackpot har varit köpt medicin till Gördans mage, hoppas att den funkar så att hon slipper gå runt som en gödselspridare =)


Snart är asfalten framme på gångbanorna, känns förjävla bra =)


  

Av Team ME - 1 mars 2011 21:18

Nu har Fancy kommit fram till Borås, han har uppfört sig bra =) Hoppas att Evelina kommer att tycka om Fancy lika mkt som jag, hoppas att hon kommer att hata honom lika mkt som jag. (så jag slipper känna mig som en dåligmänniska ;)haha  )


 Finns det nått värre än när man börjar känna hat till sin häst? Den har gjort nått dumt eller är helt dum i huvudet när man rider, och då börjar man tänka

- Fyfan vad jag hatar honom, jag ska fan sälja hästjävlen, men vem fan skulle köpa en sån här värdelös idiot? Lika bra att skicka honom på slakten direkt.


Jag tror att jag vill ha mer är nyckel till framgång. Vissa gillar ju att glida omkring på hästryggen och försöka mörka alla bråk, ungefär att hästen är dålig på att fatta vänstergalopp från skritt, då istället att träna å¨problemet så skiter man bara idet för att man är inte orka ta upp en fajt med hästen.


Jag minns lite mer för ett årsedan när jag var i dom tankarna, var rädd för att ta upp ett fajt med hästen, när jag kände att fancy skulle börja bråka så slutade jag med de jag höll på med för jag tyckte det var så obehagligt när han stod på bakbenen. Men då kom jag inte heller fram i ridiningen.


Finns det nån bättre känsla än när hästen har varit en idiot några dagar och sen bara släpperna och allt bara funkar!=)


haha jag är ju klockren ibland


  

Ovido - Quiz & Flashcards