Team ME

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Team ME - 24 november 2009 22:55

Nu har Lisa varit dräktig i fem och en halv månad, alltså halva tiden. Så nu blir det utförsbacke. Hade tänkt fota henne i dag men det har regnat hela dagen så biderna får vänta till en finare dag.


Till helgen blir det lydnadstävling för mig och Jackpot. Denna gång blir det i ridhuset i Vännäs som blir platsen för drabbningen. Jag har inte några högre förväntingar för motivationen för att gå ut och träna har inte varit den högsta på senaste. Men men ett under kan ju ännu ske.


//Anneli

Av Team ME - 24 november 2009 20:47

Den började redan igår med att göra en blixt utryckning och jobba inatt.

Blev inge mer pyntat och bakat här inte. På förmiddan sov jag gott till ljudet av regn, sen bar det iväg till jobbet igen för skyddsrond.

Det tog jätte lång tid så ikväll hann jag bara mocka åt Sonny. Hoppas jag hinner rida imorgon. Blir lite bekymrad, tror han fått Rolles mask. Han har tappat hull och muskler ganska ordentligt på sista tiden. Måste nog ta det dät tel samtalet med vet imorgon. Är inte lönt att gruva sig något mer.

Sonny har dessutom problem med boxdörren, eller rättare sagt har jag problem med den. Nåt kärvar och den går nästan inte att öppna. Hoppas jag får dit VDn innan han blir kvar inne nån dag.


Har målat tak och väggar i audi garaget ikväll. Så jag hoppas att inget stör mej i mitt adventsstäd och bak. Det blev så att det är jag som har adventsfika på söndag kl 18.00

"-Visst är ni färdig i vännäs då, Anneli?"

 För att få komma måste man vara frisk och gärna tala om i förväg så jag vet hur mycket glögg det ska värmas.


Goa Ally hon har gått en prommenad med husse på morgonen. Och när jag kom hem höll hon på att brotta ner mej. Hon är som en studsboll ibland. Hoppar jämnfota med alla fyra tassar och pussas.

//M

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards