Team ME

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Saturday Night's Alright For Fighting

Av Team ME - 9 maj 2009 23:23

Det var inte alls kallt idag, det var så varmt att det blev svettigt att rida och Lisa var alldeles blöt när vi var klara. Det känns som att vi är på väg åt rätt håll jag och Lisa. Håller på att försöka mjuka upp henne och tror att det kommer att leda till att alla moment blir bättre.


Lisa är ett sto som brukar vara brunstig mycket och det märks mycket tydligt på henne när hon är det. Men bara för att jag går och väntar på att få betäcka henne så värkar det som att hon har slutat brunsta för gott. Det är så typiskt! Men den som väntar på något gott, väntar alltid för LÄNGE.


Det blev en fight i kväll, men bara för mig. I och med vår fikapakt blev jag tvungen att göra mig av med kladdkakan som Annika hade bakat så att den inte skulle stå på bänken och skrika efter mig. Så jag tog helt enkelt och gick och bjöd bort den till Jörgen och Rebeccka.


Imorgon blir det agilitykurs här i Karlsbäck, det blir spännande.


//Anneli

 
 
Ingen bild

Sandra & Tia

10 maj 2009 08:30

Halloj!

Ja det var superkul att träffas! Men du vet ju, som du såg, precis vad vi har att träna mest på! hehe

Ska bloggas lite nu är det tänkt, ta igen sedan sist.. Mkt som hänt! Har inte skrivit ngt på 1½ vecka = SKANDAL!

Trist att valpkursen inte blev nå av! Men ni klarar er nog galant på egen hand tills vidare iaf =)

Jag kan erkänna, Vi har inte ens börjat med apporten. Vi har så mkt annat först! Långt kvar tills den biten! haha ;)

Kram
Fortsatt trevlig helg!
Pussa Ally från syrran

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Team ME - 28 juni 2011 20:24


Just nu har jag så jävla tråkigt, jobbar hela dagarna på hemtjänsten, jag håller nästan på spy!   Och nu är ju typ jättemånga på Chappen! jag blir så avundsjuk! hoppas det går bra för alla som ska vara där och tävla!   Plus så har jag inte tr...

Av Team ME - 17 juni 2011 13:49

Nu jävlar ska jag lägga upp bilder, alla är från Gunnarsgården, alla bilder harjag snott av Maria! momhhahah     Jag och Dumdo (jac) en av mina favorit hästar :) han är underbar   Jag och en Nic It With Buc bebis, så otroligt söt, synd att han ...

Av Team ME - 14 juni 2011 21:34

  ett litet på cindy, sammanlagt är hon riden i 3 veckor, hon är så lättlärd!   ...

Av Team ME - 14 juni 2011 21:15

Idag fick jag hem reg. papperna på Cindy! så snart kan vi åka iväg och tävla!! hur kul som helst :D   Förresten så borde alla ha en Cindy, snällare häst får man leta efter, man kan precis göra allt med henne och hon bah jajaj okej då, blir aldirg...

Av Team ME - 30 maj 2011 23:22


 

Ovido - Quiz & Flashcards